Poštovani,

 

glavni ciljevi Vodovoda i odvodnje d.o.o. Senj su usmjerenost na potrebe i zadovoljstvo kupca izvršenim poslom tj. uslugom. Težimo stvaranju trajnih odnosa s kupcima temeljenih na zadovoljstvu i nadilaženju njihovih potreba putem traženja optimalnih i cjelovitih rješenja.

 

Kvaliteta usluga Vodovoda i odvodnje d.o.o. Senj temelji se na osnovnim načelima poslovanja:
  • razumijevanje korisnikovih potreba
  • praćenju i primjeni zakonske regulative
  • udovoljavanju zahtjevima ako su u skladu s ustavom i zakonskim normama kao i stvarnim materijalnim mogućnostima Društva i Grada Senja
  • povratnoj informaciji o korisnikovom dojmu kvalitete pružanja usluga
  • planiranju preventivnih akcija kako bi se izbjeglo nezadovoljstvo korisnika
  • uvažavanje društvenih zahtjeva i zahtjeva zaštite okoliša.

 

U svrhu cjelovitog informiranja korisnika naših usluga Vodovod i odvodnja d.o.o. Senj uspostavlja i održava različite metode komuniciranja preko telefonskih i mobilnih brojeva, lokalne radio postaje i web stranice s redovito ažuriranim informacijama.

Direktor:
    Snježa Tomljanović, oec.

    NOVOSTI

    • Obavještavamo stanovnike naselja Krasno da je nakon prekida isporuke vode od strane Komunalca Otočac ponovo opskrba vodom uspostavljena! Hvala na  strpljenju!...

    • Obavještavamo stanovnike naselja Krasno da će zbog prekida isporuke vode od strane Komunalca Otočac biti obustavljena opskrba vodom do daljnjega. Cisterna s vodom za...

    • Obavještavaju se potrošači na području grada Senja da je VODA ZA PIĆE ZDRAVSTVENO ISPRAVNA. Prema analitičkom izvješću Zavoda za javno zdravstvo Ličko – senjske župa...