Poštovani,
glavni ciljevi Vodovoda i odvodnje d.o.o. Senj su usmjerenost na potrebe i zadovoljstvo kupca izvršenim poslom tj. uslugom. Težimo stvaranju trajnih odnosa s kupcima temeljenih na zadovoljstvu i nadilaženju njihovih potreba putem traženja optimalnih i cjelovitih rješenja.
Kvaliteta usluga Vodovoda i odvodnje d.o.o. Senj temelji se na osnovnim načelima poslovanja:
  • razumijevanje korisnikovih potreba
  • praćenju i primjeni zakonske regulative
  • udovoljavanju zahtjevima ako su u skladu s ustavom i zakonskim normama kao i stvarnim materijalnim mogućnostima Društva i Grada Senja
  • povratnoj informaciji o korisnikovom dojmu kvalitete pružanja usluga
  • planiranju preventivnih akcija kako bi se izbjeglo nezadovoljstvo korisnika
  • uvažavanje društvenih zahtjeva i zahtjeva zaštite okoliša.

 

U svrhu cjelovitog informiranja korisnika naših usluga Vodovod i odvodnja d.o.o. Senj uspostavlja i održava različite metode komuniciranja preko telefonskih i mobilnih brojeva, lokalne radio postaje i web stranice s redovito ažuriranim informacijama.

Direktor:
Marin Rončević, oec.

    NOVOSTI

    • Obavještavamo korisnike da voda prema rezultatima provedenih analiza na području Općine Karlobag trenutno nije ispravna za piće. Molimo da se voda iz slavina ne kori...

    • Obavještavamo korisnike da voda prema rezultatima provedenih analiza u objektu HOSTEL BAŠKE OŠTARIJE trenutno nije ispravna za piće. Molimo da se voda iz slavina ne ...

    • Zbog radova na vodovodnoj mreži dana 20.03.2025. godine (četvrtak) u periodu od 08:00-16:00 sati biti će obustavljena opskrba vodom na područjima: Grabova Otinja Hid...