glavni ciljevi Vodovoda i odvodnje d.o.o. Senj su usmjerenost na potrebe i zadovoljstvo kupca izvršenim poslom tj. uslugom. Težimo stvaranju trajnih odnosa s kupcima temeljenih na zadovoljstvu i nadilaženju njihovih potreba putem traženja optimalnih i cjelovitih rješenja.
Kvaliteta usluga Vodovoda i odvodnje d.o.o. Senj temelji se na osnovnim načelima poslovanja:
razumijevanje korisnikovih potreba
praćenju i primjeni zakonske regulative
udovoljavanju zahtjevima ako su u skladu s ustavom i zakonskim normama kao i stvarnim materijalnim mogućnostima Društva i Grada Senja
povratnoj informaciji o korisnikovom dojmu kvalitete pružanja usluga
planiranju preventivnih akcija kako bi se izbjeglo nezadovoljstvo korisnika
uvažavanje društvenih zahtjeva i zahtjeva zaštite okoliša.
U svrhu cjelovitog informiranja korisnika naših usluga Vodovod i odvodnja d.o.o. Senj uspostavlja i održava različite metode komuniciranja preko telefonskih i mobilnih brojeva, lokalne radio postaje i web stranice s redovito ažuriranim informacijama.
Obavještavamo građane da će zbog radova na vodovodnoj mreži biti privremeno obustavljena opskrba vodom na dan 09.12.2025. godine (UTORAK) od 8:00 h do 12:00 h za sl…
Obavještavamo sve korisnike vodnih usluga na području od vodospreme Bilićevica do naselja Bunica da će se u petak, 5. prosinca 2025. godine, provoditi preventivno is…
Obavještavamo potrošače na području Općine Karlobag da je voda za piće zdravstveno ispravna. Analizirani uzorci vode sukladni su odredbama Pravilnika o parametrima s…