glavni ciljevi Vodovoda i odvodnje d.o.o. Senj su usmjerenost na potrebe i zadovoljstvo kupca izvršenim poslom tj. uslugom. Težimo stvaranju trajnih odnosa s kupcima temeljenih na zadovoljstvu i nadilaženju njihovih potreba putem traženja optimalnih i cjelovitih rješenja.
Kvaliteta usluga Vodovoda i odvodnje d.o.o. Senj temelji se na osnovnim načelima poslovanja:
razumijevanje korisnikovih potreba
praćenju i primjeni zakonske regulative
udovoljavanju zahtjevima ako su u skladu s ustavom i zakonskim normama kao i stvarnim materijalnim mogućnostima Društva i Grada Senja
povratnoj informaciji o korisnikovom dojmu kvalitete pružanja usluga
planiranju preventivnih akcija kako bi se izbjeglo nezadovoljstvo korisnika
uvažavanje društvenih zahtjeva i zahtjeva zaštite okoliša.
U svrhu cjelovitog informiranja korisnika naših usluga Vodovod i odvodnja d.o.o. Senj uspostavlja i održava različite metode komuniciranja preko telefonskih i mobilnih brojeva, lokalne radio postaje i web stranice s redovito ažuriranim informacijama.
Obavještavamo korisnike da voda prema rezultatima provedenih analiza na području Općine Karlobag trenutno nije ispravna za piće. Molimo da se voda iz slavina ne kori…
Obavještavamo korisnike da voda prema rezultatima provedenih analiza u objektu HOSTEL BAŠKE OŠTARIJE trenutno nije ispravna za piće. Molimo da se voda iz slavina ne …
Zbog radova na vodovodnoj mreži dana 20.03.2025. godine (četvrtak) u periodu od 08:00-16:00 sati biti će obustavljena opskrba vodom na područjima: Grabova Otinja Hid…